Blog Arşivi

İzleyiciler

25 Mayıs 2010 Salı

ADRENALİN TUTKUSU:)))

        Aaahh..Melikşah ahh..ne kendin uyudun ne beni uyuttun:)))sen doğduğun ilk aylarda bloğuna hergün yazıcam diye sana söz verdiğim halde yazamadım çünkü sende icraat yoktu ne yazsaydım:))) seni yaramaz seniiii  demekki sekiz aydır senaryoları yazdın yattığın yerden,şimdi oynuyorsun başrol oyuncusu olarak...gemiş bir kaç olayınıda yazayımda ilerde okursun paşam benim..bir hafta önce gece ağlıyordun bende önemsemedim,baktım ki ağlaman farklı imdat çağrısına benziyor ,hemen kalktım .birde ne göreyim emziği tersinden ağzına sokmuşsun ağzın açık kapatamıyorsun gerili bir şekilde emzikle bekliyorsun annen kurtarsın diye:)))tabi hemen aldım sende rahatladıııııııııııınnn...
      İkinci vukuatın babanın kucağında kahvaltıdayken elini çaya bir attın bardak devrildi,becerikliymişsinki bardak altındaki tabağa boşaldı:)))
  Üçüncü vukuat  yaşar dayının senin için getirdiği sallanan anakucağından dşüp kafanı yere çarpman olduuu..tabii bu adrenalin tutkusu sende vazgeçilmez bir hal almış kii....yatağın kenarından aşağı uzanıyorsun baksana resimdede görüldüğü gibi ,sahi ne alıcaksın ulaştığın yerden melikşah....bak seni ellerimle tutuyorum ya  ,aslında ben uyuyorum..uyurkende seni tutuyorum..epey mcadele verdik bu sabah seninle en nihayet kafanı karyolanın başına çarpıp küüütt sesi gelince kalkmak lazım artık dedim ..daha büyük tehlike gelmeden..indik kahvaltıya seninle ..bahçede kahvaltı yaparken sen bi gzel çimleri kökünden koparıp toplamaya başladın:)))bari kökünden koparmasan melikşah yaaa  ...çimleri biz kesmeyiz seni salarız kesme işini görürdün..salıncakta biraz beraber sallandık açık havada uykun geldi..altını değiştirirken bir haylazlık daha yaptın...melikşah değiştirdiğim kirli bezi almak için çok çabaladın merak ettim leeyynn  napıcaktın o bezi almana müsade etseydim:)))

1 yorum:

Balbebeğime bugün vakit ayırırsanız,büyüdüğü zaman karşılığını alırsınız...