Blog Arşivi

İzleyiciler

26 Ağustos 2012 Pazar

PAŞAM,PRENSİM,ERKEĞİM,KOÇUM,DAHA AKLINA GELEBİLECEK HER TÜRLÜ ÜNVA

Aaah Melikşahım ah..Günler geçtiiii aylar geçti hergün yazmayı planladığım günlükleri maalesefki yazamadım üzgünüm:) çünkü günlerim o kadar yoğun geçiyor ki ..yazarak seninle konuşmaktansa senin gözlerinin içine bakarak konuşmak, gülümseyişini görerek konuşmak daha zevkli bir hale geldi. Bu gün dört buçuk aylık olmuş kocaman bir erkeksin:)senden büyük bebeklerin yanına gelince bebek olduğun ortaya çıkıyor, ama evde biz seni çoook kocaman erkek gibi görüyoruz hehe:)) Bebeği olan Arkadaşlarım beni hep korkutuyorlardı, geceleri ağlıycakmışsın uykusuz kalıcakmışım diye, bende kendimi hep senin ağlamana hazırladım :))ama sen bütün tahminleri çürüttün paşam:) belkide anneciğinin karnındayken, Arkadaşlarının anneni nasıl korkutmaya çalıştığını duyuyordun, benim yerime onlara "havanızı alırsınız ben sizin çocuklarınıza benzemem,canım annemi üzmem,"diyordun. ama ne ben, nede Arkadaşlarım seni duymuyorduk.Çok dağınık yazdığımın farkındayım, konudan konuya atlıyorum onunda farkındayım. şimdi sana hastane maceramı anlatıcam.

Hamileliğimin sekizinci ayında şeker testlerimi tekrar istedi leyla hanım ,yaptırdığımda insülin kullanmamı istedi .Bende iğne den korktuğum için ve düzenli yapacağımdan emin olmadığım için hastaneye yattım.Beş gün hastane nin doğumhane katında kaldım.Doğumhanede kalmak dört gün eğlenceli geldi, yarım saatte bir bebek dünyaya geliyor:) Anneler ağrılı oldukları için bebekler ağlayınca bebekleri susturuyordum, Annelere yardım ediyorum yatarken kalkarken bu arada kıskanıyordum benim bebeğim de bir an önce dünyaya gelsede sevsem diye her doğan bebek o kadar tatlı ki onlar tatlıysa kimbilir sen nesindir diyordum bebekleri severkin:))) e tabi tatil beşinci gün sona erdi benim için ağlamaya başladım doğumhanenin havası beni iyice germiş:) ki bir tane doğmu sancısı çeken ooooooooooyyyy ölüyoruum diye bağıran bir hastaya ölde bende kurtulayım dedim.Ben beşinci gün böyle söylediysem doktorlar iyi ki sopayı alıp saldırmıyorlar hastalara ALLAH razı olsun doktorlardan,hakları ödenmez kesinlikle. Beşinci gün insülin yapmayı iyice öğrendim doktorlara ben evde kendiminde yapabileceğimi söyledim doktorlarda eve gitmeme izin verdi. İki ay evde insülin kullandım çokta zor değilmiş ama sıkılmaya başladım iki ayın sonun da ..şimdi sen dersin ki anne sende çok çabuk sıkılıyorsun benden de sıkılma sonra:)))yooooooooookkk senden sıkılırmıyım hiç:))) hacı dede nin bir sözü var hepimiz güleriz kulağımıza eğilerek "kimseye söyleme en çok seni seviyorum "der şimdi bende en çok seni seviyorum kimseye söyleme :))senden sıkılmam hiç paşam ..uyuyordun uyandın şimdi seni emziricem sonra devam edicem tekrar, çok uslusun ama çok aç gözlüsün açlığa gelemiyorsun kalkamssam asla susmassın byeeee..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Balbebeğime bugün vakit ayırırsanız,büyüdüğü zaman karşılığını alırsınız...