Blog Arşivi

İzleyiciler

4 Eylül 2009 Cuma

SENİN HATIRIN İÇİN ÇİĞ ET BİLE YERİM MELİKŞAHIM:)

Paşam nasılsın? Bu gün yaşananları sen de duydun veya hissettin mi? Şeker testi sonuçlarını almaya gitmem gerekiyordu. İki gündür ihmal ediyordum. Bugün test sonuçlarını almaya gideceğim dediğim için son dakikadada olsa hastaneye sonuçları almaya gittim. Sana söz vermiş gibi hissettim kendimi :) . iyiki de gitmişim hiç tahmin etmediğim sonuçlar çıktı test sonuçlarından... Hamilelik diyabeti ve tiroid testlerinde sorun çıktı. Bugün de cuma olduğu için hafta sonu girdi araya. İnternetten araştırdım biraz benim için değil ama senin için bu sonuçlar diyabet tedavisine başlanmazsa tehlikeliymiş bu yüzden ben bugün diyete başladım pazartesi de doktorun verdiği diyet listesiyle bu testleri temize çevireceğim inş. Canım biliyor musun bugün seninle konuştuktan sonra uyudum biraz ama seninle konuşmaya hâla devam ettim sana anlatacak ne çok şeyim varmış amanında amanııınn:) . ne çenesi düşük bi annem var die korkucaksın valla:). ama korkma bitanem ben az konuşup çok yazan anneyim :). Ben bu bloğa bugün başladım ama geride kalan sekiz ayda çok şey birikmiş, ay çatlarım anlatmazsam sana:) Biliyor musun ben dördüncü çocuğu hiç düşünmüyordum. Belki bir ihtimal kırk yaşına yakın düşünürüm diye açık kapı bırakıyordum ama etrafımdakilere bunu söylemiyordum. Hamile olduğumu söylediğim zaman insanlar inanamadı o kadar çok sevindiler ki şaşırdım. Sen bir ihtiyaçmışsın demekki ben anlamıyormuşum. Hamile olmama sevindiler birinci devreyi geçtik sıra ikinci devreye geldi. Ya tekrar kız olursan ne yapacaktık:). yapılıcak bir şey yok ben kızlarımıda çok seviyordum döndüncüsünün kız olmasınında bir sakıncası yoktu benim için. Ama sen vatana millete bayağı lazım bir askermişsin ki herkes erkek olmana çok sevindi ultrasona girdiğim zaman doktor erkek dediği zaman hastaneden eve kadar etrafımdaki insanların ne düşüneceğini hiç önemsemeden sesli sesli ağlayarak eve döndüm biliyor musun? Erkek olduğu için sevindiğimden değil ağlamam üzerimdeki kız olursa diye oluşan baskıdan dolayı. Halbuki ben hayırlı bir evlat istedim allahtan demekki senmişsin hakkımda hayırlı olan evlat .Bir bilsen eve ne mutluluk getirdiğini sende şimdiden sevinirdin. Ablalarını, anneni, babanı böyle daha dünyaya gelmeden mutlu ettiğin için paşam benim:). Bu gün bilgisayarın başından kalktığım halde seninle konuşmaya bütün gün devam ettim. Ama şimdi hepsi aklıma gelmiyor belki yazdıkça gelir... Mesela daha dört aylıkken beyza ablanla alışverişteyken beyza ablan ne dese beğenirsin :). Anne sünnet elbisesi alalım dursun sünnet olunca giydiririz hiç aklıma gelmemişti oğlum olacak sünnet yaptırıacağız. Tabii zincirleme sana kız isteme, askere gönderme derken bayağı bir gülüştük oğlumuz olacakmış da bunları yapıcakmışız, bana çok uzak konulardı bunlar .Hatta benim erkek çocuklara ayrı bir gıcıklığım vardı biliyor musun? Sana alışmam aylarımı aldı ama başka erkek çocuklara olan gıcıklığım benim paşamı sevmeme engel olamazdı heralde. Belkide gerçekten erkek çocuklar gıcık ama sen benim paşam olduğun için gıcık değilsin di mi paşam aklıma gelenleri hemen yazıyorum dağınık oluyor biliyorum ama unutuyorum onun için idare et bebeğim ... Geçen hafta hacı deden çamlıkta sülaleye iftar yemeği vermişti doktor bana yatak istirahati verdiği için hacı deden bütün teyzelerinden ve anneannenden izin aldıktan onlar onayladıktan sonra beni iftara kabul etti biliyor musun seni tehlikeye atmaktan herkes korkuyor... Halbuki ben allaha emanet yavrum deyip her yere gidiyorum kızmıyorsun di mi bak annem herkes kadar beni düşünmüyor diye:). Babannen sekizinci aya kadar kimseye söylememiş benim hamile olduğumu ve erkek bebeğim olucağını niiye diye sorsana :). önce anlamadım meğer nazar değermiş sana diye kimselere söylemiyormuş sen neymişsin be abi yaa:). hıııı yasemin ablam var benim bana ne dedi biliyor musun "esra melikşah altını değiştirirken yüzüne çiş bile yapacak" dedi koptum... hadi canım dedim. benim oğluşum öyle terbiyesizlik yapmaz dedim ama bütün erkek çocuklar öyle bir açılış yapıyorlarmış bende tedbir olarak altını babana değiştittiricem keh keh:). zaten senin alt değiştirme konun açılınca kimse talip değil bu konuya hepimiz utanıyoruz erkek olduğun için, sen de doğar doğmaz tuvalete gitmeyi öğren bizi kurtar bu komik durumdan emi böcüğüm:). birde şu anneannene söyle öyle ben dışarı çıkınca ağlayıp durmasın. Ben dışarı çıkınca ağlıyor yavv ben onu hiç düşünmüyor muymuşum, ona kalsa dokuz ay evden dışarı çıkarmaycak beni. Bana da yazık di mi melikşahım? Zaten sen dünyaya gelince ne uykum kalıcak ne gezmem... yat emri ve kalk emri verilince senin tarafından selam duracağım nasıl olsa aşkım... Bu günlük de bu kadar... Aklıma geldikçe geçmişi yazacağım, geleceği zaten gün gün yazacağım.. öpüyorum balbebeğim bebeğim........

5 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok güzel yazmissin Esra ablam. Allah seni herdaim Mutlu etsin insallah cocuklarinla beraber. Erkek olmasi önemli degil dedigin gibi. Ama ´Nedense Nineler herzaman Erkek olunca sevinirler anlamdimki niye...Aman onuda Nine olunca anlariz artikin dimi ama yaaa:)) hadi öpüyorum kal saglicakla

    YanıtlaSil
  3. EVET CANIM ALLAH BİZLERE NİNE OLMAYI NASİP ETSİN:)))

    YanıtlaSil
  4. Esra hanım yazınızı içim burkularak okudum.Size naif bir şekilde hissettirilen bu duygu bazen hiçde bu kadar ılımlı kalmayabiliyor...
    Kız olsun erkek olsun ne farkeder.Allah hayırlısını versin.Dilerim oğlunuz bir ömür boyu sağlıklı ve mutlu olur...
    Bloğunuzu inceledim.Oğlunuz çok tatlı.Allah nazardan saklasın.Beni yanlış anlamazsanız sanırım gözlerinde hafif bir kayma var.Bir doktora danışmanızı tavsiye ederim.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Balbebeğime bugün vakit ayırırsanız,büyüdüğü zaman karşılığını alırsınız...