Blog Arşivi

İzleyiciler

3 Eylül 2009 Perşembe

SON İKİ AY MELİKŞAHIM:)

Melikşahım sekiz aylık hamileyim ve senin evimize misafir olmana iki ay kaldı ..Biliyor musun ailece seni ne kadar heyecanla bekliyoruz. "Melikşah doğsunda hayatımız renklensin" ...Hep senin yaramazlıkların, giyeceğin kıyafetler, öğreneceğin dile kadar herşeye karar veriliyor. Ona göre sende akıllı akıllı uy bunlara tamam mı? Bak paşam, blogcu ablaların teyzelerin genelde blogcu arkadaşlarına hitab ederek blog yapıyorlar ama ben sadece ve sadece seninle konuşacağım, dertleşeceğim. Hamile annelere bebeğinizle konuşun diyorlar, karnınızı okşayın diyorlar. Ben bunları yapmasam da zaten gece gündüz seninle konuşuyorum... Sen de beni duyuyorsun eminim:) öyle sesli konuşup da başkalarının duymaması gerekenleri duyurmaya gerek yok dimi paşam? Sen sonra ablalarına anlatırsın biliyormusunuz annem bana şunu söyledi, bunu söyledi diye... Bitanem benim, sanal alemde seninle konuşmak değişik bir duygu. Aslında radyasyona maruz kaldığını biliyorum ama teknolojidende kaçılmıyor ki. Sen de bu dünyaya doğucaksın ve görüceksin... Biliyormusun paşam, bugün ikbal ablan Ankara'dan bana süpriz yaptı, geldiğini söylemedi ama ben bütün gün ikbal ablanın geleceğini hissettim ve iftar zamanı kapıda taksiyi görünce:" ikbal geldi" dedim. Sen kadar o da evimize her gelişinde neşe getiriyor.Paşam aramızda kalsın ablanları da arada konu edelimki kıskanmasınlar dimi:) kıskansalar bile tatlı kıskançlıklar olucak çünkü benden daha çok seviyor ve bekliyorlar seni. Her gün alışverişe çıksak senin için alışveriş etmek için çırpınıyorlar ama baban ve anneannen "paşamıza nazar değer, hiç birşey alma" die sıkı sıkı tembihliyorlar beni, ben de onların sözünü dinliyorum ama benimde içim gitmiyor değil. Sana güzel güzel kıyafetler almak, seni hayal etmek... Dayıcığın Amerika'dan sana eşiyle baklava desenli takım elbise göndermiş.Biz hep tulum alıyorduk sana, böyle bir erkek elbisesi gelince senin tulumları geçip erkek kıyafetleri giyineceğin zamanı hayal ettik. Hele baban hep tulumla düşünmüş olucak seni ki: bu ne diye kahkayı bastığını hiç unutmayacağım. Biliyor musun paşam klavye duygularıma yetişmiyor, ne çok ihtiyacım varmış seninle konuşmaya... Doktorların da bir bildiği var ki bebeğinizle karnınızdayken konuşun diyorlar :)son bir kaç aydır ablalarınında sende emeği var söyleyeyim, düşük tehlikesi olduğu için bana çok yardım ediyorlar. Biliyor musun anneciğim "sen yat biz bütün işleri yaparız" die hep üstüme titriyorlar. Aslında senin üstüne titriyorlar anlamıyor değilim :) ikbal ablanın cope sınavı vardı, dört gün sonra sonuçları açıklanacak sen de dua et ablana, senin dualarını da duyar Allah emi paşam? Zaten ikbal ablan üzülüyor ankarada olduğu için, seni daha az görüceği için ama biz seninle sık sık kaçarız atlayıp uçağa... O bize nasıl süpriz yapıyorsa bizde ona yaparız dimi paşam? Hayırlısıyla bir gel dünyaya bak nerelere gideceğiz seninle bu yaz doktor yasak koyduğu için tatile de çıkamadık, seni bekliyoruz. Geldiğin zaman hemen çıkarız dersem yalan olur, iki ay daha çıkmayız da sonra bol bol inş..Her şeyi bugüne yazmayayım ki sonraki günlere da kalsın birşeyler dimi paşam? Ben hissediyorum, senin de benimle konuşmaya ihtiyacın varmış:) Bundan sonra seninle hergün konuşacağım, büyüdüğün zaman da inş okursun bütün bunları... Bugün şeker testi sonuçlarımı almaya gidicem, inş temiz çıkarlar. Bak doktor Leyla ablan ultrasonda baktığı zaman:" ay bu ne yaramaz böyle, yerinde durmuyor!" diyor, beni mahcup etme uslu dur tamam mı? :) Aslında benim çok hoşuma gidiyor senin yaramaz olman, ben izin veriyorum ama Leyla hanıma çaktırmayalım bu durumu;)

1 yorum:

  1. canım benim ne guzelde yazmışsın ogluşuna
    gercekten harika bir fikir ona bırakabilecegin en guzel miras belkide :)
    esracım tatlım dogum gunum için tebriğine tşk ederim inş. bir dahakine aramızda yanımızda olursun
    seni kızları ve melikşahı öpüyorum allaha emanet olun
    hayırlısı ile rabbim kucagına almayı hayırlı bir evlat olmayı nasip etsin
    sevgiyle kal bal böcegim

    YanıtlaSil

Balbebeğime bugün vakit ayırırsanız,büyüdüğü zaman karşılığını alırsınız...